Thursday, December 29, 2011

Rodzinna pasja (Agnieszka, Polska)

Na imię mam Agnieszka i mieszkam w Warszawie :) Wczoraj trafiłam na Pani fantastycznego bloga, więc przez cały wieczór u mnie w domu były rozmowy tylko o naparstkach + sesja zdjęciowa, na okoliczność której Kotka trafiła do łazienki, bo nie dawała spokoju i koniecznie chciała sama je liczyć, co już z daleka pachniało katastrofą :)


Kolekcjonuję naparstki od kilku-nastu (?) lat, ale oczywiście moja kolekcja jest wręcz żadna w porównaniu z Pani niesamowitym zbiorem!!!! Muszę przyznać, że dopiero wczoraj nastąpiło Ich Pierwsze Liczenie - uwaga! - wyszło cale 43 :) Nie umiem powiedzieć, jak zaczęła się przygoda z naparstkami - myślę, że u źródła leżała moja oszczędność i żal wydawania pieniędzy na drogie, zagraniczne pamiątki, budżet był kiedyś ograniczony :)


A teraz to już tradycja. Urlop - wyjazd - nowe miejsce - i już pierwszego dnia rozglądamy się z Rodziną za naparstkami - czy są i czy wszędzie, i czy kupić od razu, czy poczekać aż znajdziemy ładniejsze :) Z naparstkami z urlopów wiążą się dobre wspomnienia z konkretnego miejsca. Kilka naparstków dostałam również od przyjaciół, którzy podpatrzyli "kolekcję" i po powrocie z podróży dzwonią do nas:  "kochani, musimy się spotkać, mamy coś dla Was" :) Tak więc każdy z moich naparstków to miłe wspomnienie o miejscu lub osobie.


Jak już wspomniałam - odbyła się wczoraj pierwsza sesja zdjęciowa, efekty poniżej. Na co dzień naparstki mieszkają w drewnianym pudełku po herbacie i myślę, że już tak zostanie, bo na żadne gablotki nie mamy miejsca, poza tym jak wytłumaczyć Koci, ze to nie jej zabawki, tylko Państwa? :)


Pozdrawiamy serdecznie,
Życzymy spokojnych, rodzinnych Świat i sukcesów prywatnych, zawodowych i kolekcjonerskich w Nowym Roku!
Agnieszka S. z Rodziną

3 comments:

SUsana said...

Preciosos dedales.
Saludos
SUsana

Ulencja said...

Witaj Agnieszko widzę ze też tak jak ja lubisz naparstki .....masz cudna kolekcje....Pozdrawiam pa....

Blogger said...

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

At least 160000 men and women are trying a easy and SECRET "liquids hack" to burn 2lbs each and every night as they sleep.

It is proven and works with anybody.

This is how you can do it yourself:

1) Hold a clear glass and fill it half the way

2) And now do this awesome hack

and you'll become 2lbs lighter the very next day!

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com