Monday, May 24, 2010

Naparstki z podróży (Marcin, Polska)

Witam,

Moja kolekcja naparstków liczy (na chwilę obecną) 250 okazów z 24 krajów. Najwięcej naparstków mam z Polski (130 sztuk), a wśród zagranicznych dominują te niemieckie (aż 58 sztuk). Jeśli chodzi o kontynenty to  posiadam okazy z Afryki (Egipt i Tunezja) oraz z Ameryki Północnej (U.S.A. - Floryda). Jeśli zaś chodzi o materiały to w kolekcji są porcelanowe (w tym najcenniejszy dla mnie wykonany z porcelany miśnieńskiej), metalowe (w tym srebrny), gliniane oraz drewniane.


Mój pierwszy naparstek został zakupiony w Bieszczadach w 2002 roku, stał się on zaczątkiem kolekcji. Z racji mojego drugiego zawodu - jestem pilotem wycieczek - który łączy się z wyjazdami, większość naparstków zakupiłem sam, ale też sporo przywożą mi znajomi z wyjazdów.


Marcin Czerwiński
zachęcam stale na strony:
Komisji Turystyki Pieszej ZG PTTK
Komisji Fotografii Krajoznawczej ZG PTTK

oraz zapraszam do moich galerii:

1 comment:

concita px said...

Thanks for you comment. they are beautiful too.
kisses from Chon

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com